lördag 28 november 2015

Mission Impossible!


Idag påbörjade vi "Mission Impossible", det vill säga få ordning på Majas rum som såg ut att ha haft besök av en orkan minst sagt. Jag hade i min enfald tänkt att rensa rejält. Slänga lite saker som är trasiga, något papper och så vidare, men plötsligt hörde jag Majas stämma i trappan "Mamma vad gör du?"!

Insåg redan där att nu är det kört. Fast Maja hjälpte till riktigt bra, men så hittade jag någon bok som var trasig och sa den här slänger vi och hon tittade på mig och säger "Den kommer jag sakna" så den fick stanna ett tag till

. En del saker fick jag i alla fall rensa bort och nu kan man röra sig i hennes rum igen. Mission complete helt enkelt.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...