tisdag 23 juni 2015

Två vinster idag!


Idag har jag faktiskt vunnit två gånger. Borde kanske köpa en trisslott också. För ett tag sedan var jag med i en tävling på Adlibris i en tävling om ett sommarkit. En liten motivering samt köpa en bok som föll mig i smaken var kravet. Och idag ramlade ett mail in om att jag hade vunnit. Tack så mycket! Ett sommarkit kanske får fart på sommaren? Man kan ju hoppas i alla fall.

Dessutom hade Barnsemester.se utdelning av sina barnkort idag som innebär rabatter både här och där på familjenöjen. Korten gick åt som smör i solsken och jag lyckades kamma ett och antagligen ett till min vän M också. 

Så jag får nog helt enkelt vara nöjd med denna regniga tisdag. Små glädjeämnen som piggar upp ens liv lite i alla fall. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...