söndag 28 juni 2015

Åh vilken helg...




Det såg väldigt mörkt ut innan vår roadtrip, men det löste sig och vi kom iväg!
En kickstart på semestern kan man säga att bege sig mot landet med de gula kassarna dvs. Ullared! Lagom med människor på Gekås i alla fall på fredagseftermiddagen. Efter snabbshopping blev det destination stugbyn igen för öppna vinflaska/baginboxen och göra oss vackra. Lasse Stefanz & Anne Nordsti lirade. Det dansades och skålades...och jag fick undran om jag sjöng i ett rockabilly-band *Hihihi*

Pigga och glada dagen efter var vi återigen i varuhuset strax efter 08:00. Det är verkligen toppen att det finns en shoppingbuss som går emellan varuhus och camping/stugby. Några härliga fynd blev det!

Senare på eftermiddagen var det dags för en omgång partaj igen. Dessvärre var även filmteamet från Strix Television på plats, men jag tror vi klarade oss även i år utan att synas i rutan. Och ikväll lirade underbara Larz-Kristerz och Arvingarna. Det blev en kanonhelg och för andra gången var detta evenemang så nu är det vad man säger en tradition och vi hoppas på en repris nästa år, men vi håller tummarna att Barbados spelar nästa år!!!



Det är tur att "Den arga på berget" numera har sex veckors semester som väntar för jag behöver nog vila upp mig en aning//Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...