måndag 8 juni 2015

Promenad!


Huvudvärken har lättnat, men den finns kvar än. Försökte bota med ännu en promenad i friska luften. Det är så härligt ute nu om kvällarna och så får man se både det ena och det andra. Så söta kalvar såg jag idag under min promenad.

Vad händer annars? Ja, jag fick reda på att jag och familjen ska få vara testfamilj åt www.barnsemester.se och vi ska få besöka Borås djurpark i sommar. Det ska bli oerhört roligt och det kommer bli uppskattat av Maja. Så det är något att se fram emot!

I övrigt försöker jag ladda batterierna till morgondagens arbete. Hoppas verkligen att huvudvärken ger med sig nu inatt. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...