lördag 13 juni 2015

Sex...


Sex....dagar har jag kvar att arbeta! Det känns helt sjukt! Och jag ska vara ledig i sex veckor. Sexigt värre med andra ord! Jag längtar! Denna sommaren så ska jag verkligen njuta av livet. Inga stora planer, inga förväntningar utan jag ska vara spontan och ta dagarna som de kommer! 

Mina batterier ska laddas från typ 0 till 100. Och jag tänker inte undvika stränder för att jag inte har nåt min målvikt än. Vad tusan de där kurvorna bjuder jag på som jag bär på. Jag är nöjd som jag är och det är det viktigaste! Konditionen är på topp och jag mår bra - det är  det som är det viktigaste! 

Det har blivit några mil denna veckan och det får nog bli en runda innan regnet kommer. Och vet ni vad?! Jag tycker det blir kanon med lite regn! För då växer kantarellerna ;)


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...