onsdag 17 juni 2015

Det regnar å regnar








Det regnar å regnar, himlen är grå... 10 plusgrader! Jag blir faktiskt lite sur och tvär. Jag vill ha varmt, sol och uppehåll. Men kanske är det så att sommaren väntar på att jag ska få semester så för vara extra tydlig så välkommen sommaren 26/6! Då är det dags att visa sig! För jag och Elza ska pimpla vin på uteplatsen vid stugan i Ullared - that´s it! 

Och nu börjar smått klädångesten komma. Vad tusan ska jag ha på mig? Ska bli så kul att slå klackarna i taket även om det är lite trist att inte Barbados lirar i år. Vi får helt enkelt nöja oss med Lasse Stefanz/Anne Nørdsti på fredagen och Lars Kristerz/Arvingarna på lördagen. Så har ni vägarna förbi får ni hojta. Förfesten är i stugan ;)

Men nu åter till klädproblemet. Får nog bli en runda på stan om en vecka när jag ändå besöker frissan. Kanske kan ett besök där lösa mina problem...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...