måndag 6 maj 2013

Veckans vägning!

Startvikt 1/1 2013 - 20 kilo ska väck!

Januari -3,8 kg
Februari -2,4 kg

Mars -3,3 kg
April -4 kg

6/5 -0,5kg

 
Totalt viktnedgång: -14 kg
Kvar till målet är: -6 kg
 
 
Ny vecka och veckans vägning är gjord. En minskning med ett halvt kilo. Önskade givetvis att det skulle vara ett kilo, men den förbaskade tant Röd gjord intåg igår vilket resulterar att jag drar på mig en massa vätska så jag får vara tacksam att det ens blev en minskning på vågen. 6 kilo är kvar...*Wiiii*
 
Med ny vecka kommer nya mål. 7 mil ska åter avverkas minst. Dessutom ska jag testa nya recept. Har ett gäng recept på soppor som ska testas i hopp om att finna någon trevlig favorit. Jag ska dessutom börja med ett zumba-pass i veckan också är tanken!
 


Over and out på er alla i solskenet//Tess



1 kommentar:

  1. Jag kommer gärna ut och avverkar en mil med dig någon kväll i veckan! Kram

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...