onsdag 1 maj 2013

Blixtrar och solsken!

Det har varit fullt ös idag minst sagt. Jag har hunnit vara både förbannad och glad. En del människor har helt enkelt för mycket fritid och största fritidsintresset är skitsnack *Skit på er*. Drama åter drama, men vem bryr sig om hundra år? Antagligen inte en enda kotte! Har man så ont i magen över vad andra gör och inte gör så är det illa. Då behöver man definitivt inte läsa här!

I alla fall så har jag promenerat hela 12 kilometer sammanlagt idag i rask takt. Det känns skönt i kropp och själ. Målet är att traska denna veckan är minst en mil om dagen. Och det har jag klarat hittills och kvar är fyra dagar så förhoppningsvis ska det fungera ypperligt! 7 härliga mil minst ska det ha blivit på söndag. 

Glad blev jag en glädjande nyhet, men den spar jag några dagar på. Vill väl inte ropa hej förrän allt är klart. Det är väl lite så "Ropa inte hej förrän du hoppat över bäcken ;) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...