torsdag 10 maj 2012

Zzzz - Var god stör ej!


ZzzZzzz...Ungefär så låter det på berget. I sjukstugan vilar och sover vi om vartannat. Missan vägrar gå ut eftersom det regnar och Elektra är sällskapsdam åt mig samt vaktar mig och Missan. Nu är jag trött på att vara sjuk. Har så många idéer som jag vill sätta igång med, men som sagt orken har inte infunnit sig mellan hostattackerna. Det blir till att hålla sig hemma imorgon med från arbetet. Först och främst skulle jag väl somna någonstans där eftersom jag max orkar göra något i tio minuter innan tröttheten anländer, eller dö av andfåddhet av att klä på ett par av barnen alternativt smitta ned både barn och personal.
Tess vill bli frisk NU!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...