onsdag 16 maj 2012

Fullt ös!

Det är fullt ös medvetslös här. Dagen har spenderats några timmar på arbetet och timmarna där rusade förbi fort. Väl hemma hann jag faktiskt bläddra igenom gårdagens post samt min gamla klasskompis Lisa Lemke nya kokbok "Till Sommaren: med mat för många". Oerhört många spännande recept som jag tänker testa mig igenom framöver. Sedan blev det lite soffhäng, för trött är jag när jag varit igång och sedan blev det dags för dagens icke höjdpunkt = den årliga tandläkarkontrollen. Jag gick tack och lov igenom besiktningen vilket kändes som en stor lättnad. Imorgon skall jag njuta av en dags ledighet och antagligen baka något gott och kanske fjäska för arbetskamraterna lite på fredag (I alla fall vi som arbetar då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...