fredag 11 maj 2012

God morgon...



God morgon!

Här är läget nästan under kontroll. Är galet förkyld och hostig fortfarande. Börjar nästan tro att kan vara en bihåleinflammation på gång för det gör sjukt ont i pannan. Ska försöka låta bli näs-sprayet idag och försöka snora loss som en dåre. Har läst diverse huskurer för att "snorploppen" att lossna som till exempel att stå på huvudet eller hänga över kanten till sängen eller varför inte köra med en nässköljare med saltvatten. Tror helt ärligt att det sista alternativet skulle få mig att drunkna för jag skulle väl lyckas svälja allt saltvatten. Nu hoppas jag verkligen att detta är den sista förkylning och virus för min del i år. 

I övrigt har jag faktiskt orkat att starta tvättmaskinen samt torktumlaren idag. Vika tvätt får dock någon annan göra för jag blir bara svettig av tanken. Har en massa saker jag borde göra, men det finns som sagt var nada ork till det. Nu vill jag bara bli frisk så jag kan jobba för jag har fixat en massa saker och har en massa inspiration dit nu!

Atjooo//Tess

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...