onsdag 31 december 2014

Nu är det nära!

Nu är det nära tills 2015 knackar på. Jag längtar! Men jag har haft och har en mycket trevlig nyårsafton. Ett bra slut på 2014 helt enkelt.

Har ni några nyårslöften? Det har inte jag! Eller jo kanske, men jag kallar det mer mål än löften. Jag ska må mycket bättre 2015 är ett av målen. En bit på vägen är jag redan, men det kan bli bättre!

Ett annat mål är att försöka färdigställa något projekt, men skulle det inte bli så vad gör det om hundra år? Ingenting! 

Så njut nu av den sista stunden av 2014 för om ett tag är det något som ligger i backspegeln...

Gott Nytt År//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...