onsdag 12 november 2014

Buzzador för Finish Quantum

Jag har fått äran att testa Finish Quantum disktabletter. Det får jag genom att jag är en sk buzzador. Det innebär kort och gott att man får erbjudande om att deltaga i kampanjer att testa produkter/tjänster. Det är inget man får betalt för!

Vad vill jag säga om Finish Quantum? I vanliga fall använder jag gärna Yes disktabletter, men jag får erkänna att jag upplever att glasen blir blankare av detta och det ser ut som allt blir rent också. Så jag tycker allt att produkten får det godkänt! 


Är du sugen också på att få prova på produkter/tjänster? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Fraggliz
): Bli buzzador!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...