söndag 13 januari 2013

Komma i form!

Nu vill jag komma i form. Inte i alkoholform, men i kroppsform. Vill ha tillbaks kroppen jag hade innan jag blev gravid. Imorgon är det invägning, och det ska bli intressant att se om det har hänt något. Idag har jag promenerat en rejäl runda (offroad med barnvagn) och det kändes i armar, ben och rumpa. Ikväll blev det även en stund på cykeln (med bra musik i lurarna så går det fintfint). Jag är taggad! Jag vet att jag kan! Små delmål  på vägen är uppsatt. Morötter måste man ha längs viktresan annars blir det tungt!

- 5 kg = Klippning och färgning
- 7½ kg = Fixa naglarna
- 10 kg = Massage samt Gekåstur
- 12½ kg = Make Up store - sminkning
- 15 kg = kryssning med Elza (Spikat datum dessutom)

- 17½ kg = Klippning och färgning
- 20 kg = Storshopping!!!

1 kommentar:

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...