söndag 20 mars 2016

Not that kind of girl - Lena Dunham

Titel: Not that kind of girl
Författare: Lena Dunham

Om boken: Detta är Lena Dunhams memoarer och hon är känd för bland annat tv-serien Girls. Lena berättar om allt från upplevelser på sommarläger till sina intima delar av kroppen.

Mina tankar: Jag är faktiskt en aning besviken. Kanske skulle jag läst boken på engelska. Det känns nästan lite löjligt ibland. Jag är inte avundsjuk på Lena Dunhams liv. Tvärtom är jag glad att jag är en lantistjej i Sverige. Fast för 3,7 miljoner dollar skulle jag nog kunna skriva om en hel del knasiga händelser i mitt liv också som andra också skulle tycka vara löjliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...