torsdag 3 mars 2016

Konditionstest

Ja, jag gick i ett svagt ögonblick med på att deltaga i en friskvårdstävling via arbetet för några behövde fler tävlande i sitt lag. Igår ramlade ett mail in i min maillåda att det var dags att krypa till korset och göra ett konditionstest.

Är förvånad att min vilopuls var så låg som den var när jag väl var placerad på cykeln för att cykla ett antal x minuter. Det gick dock över förväntan! Det var inte så farligt och hemskt som jag hade målat upp innan.

Tävlingen pågår april - september! Så nu finns det inga undanflykter utan nu är det upp till bevis. Jag vet mina resultat och nu skall det förbättras med råge!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...