fredag 25 mars 2016

Långfredagen - Ja den var lång!


Idag har det verkligen varit "Långfredag". Fick en chock för en stund sedan då jag var säker på klockan var närmare halv tio, men klockan var endast halv åtta. Det känns som jag har suttit till stor del i bilen idag. Har varit både här och där! 

Nu blir det snart sängen för min del. Jag är trött och jag har som fokus denna ledighet att koppla av och vila upp mig. Så snart ska jag krypa ned under täcket och läsa "Denna dagen - ett liv" som är en biografi om vår älskade Astrid Lindgren. Hann en bra bit in i boken igår. Den kan se lite jobbig ut för den är tjock, men ack så intressant! Bokläsandet är en av mina aktiviteter som får mig att koppla av och en aktivitet som jag verkligen älskar att ägna mig åt.

Vad vore liksom livet utan böcker? Det skulle säkert gå att leva ändå, men bra mycket tråkigare...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...