torsdag 10 mars 2016

Helt galet!


Alltså jag vet ju att mycket handlar om vätska samt att man äter för mycket. I söndags hade jag hela härliga, men tunga 22 kilogram att tappa. Jag kunde inte låta bli att "provväga" mig idag. - 3 kg stod det! Helt galet! 

Hur mycket för mycket äter jag egentligen? Så nu rent sådär låter det ju betydligt lättare att tappa 19 kg! Kroppen min har väl fått en smärre chock av fem dagars bra kost antagligen och inte sötsaker...

Nu vet jag att det inte blir så här lätt i fortsättningen, men som sagt en kickstart är ju alltid bra för trigga igång mig och få mig att fortsätta. Vikten är egentligen inte det viktiga utan att må bättre hela jag för nog tusan känns det att man har gått upp en hel del i vikt. Orken är inte som den har varit, vissa byxor och andra kläder sitter tajt...och det är inte kul! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...