fredag 5 oktober 2012

ÄNTLIGEN!

Äntligen är det fredag! Även om jag är hemma alla dagar i veckan så gillar jag ändå på nåt märkligt sätt om fredagarna lite mer. Kanske för att man vet att sambon är hemma två dagar :) I alla fall så har jag pysslat här hemma och mixtrat med lite av varje. Fann en figur i garderoben och blev smått full i skratt. För armarna vi såg på ultraljudet igår hos BM påminde lite om Michelin-figurens armar. Kanske det är en liten knubbis till Kotte där inne i magen. Det återstår i alla fall att snart se och det är inte klokt bara 4 dagar kvar till BF, men jag anar att jag kommer att gå över tiden, men vad gör det för jag har all tid i världen sen att lära känna Kotten. Nu får jag helt enkelt passa på att pyssla och vila här hemma istället. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...