söndag 28 augusti 2011

Söndag

Vilken underbar söndag! Solen strålar! Jag har läst igenom min examinationsuppgift igen och filat lite på den med att lägga till någon referens, men nu är jag nöjd på riktigt. Biljett har jag bokat till och från Göteborg också :) Det blir en tur till bokmässan i September vilket jag längtar efter. Brukar finnas så oerhört mycket inspiration där och billiga böcker (Inte för att jag egentligen behöver köpa mer att läsa). Det är kul att ha lite att se fram emot under hösten i alla fall eftersom min höst ser ut att innehålla en massa skola och arbete. Lite morötter längs vägen som lockar kan behövas ibland. Om en stund får det nog allt bli en svamptur ut i skogen. Känns som jag behöver röra på mig rejält efter all mat och dryck som intagits i helgen. Måste verkligen ta tag i vikten nu. Vill inte bli TT igen (Läs Tjockistess). Skärpning omedelbart här nu!

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Vilken dag åker du på bokmässan? Ska dit på lördagen!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...