onsdag 10 augusti 2011

Go´kväll!

Det luktar höst ikväll! Har precis varit ute och tittat till hästarna och insåg att det doftade bekant. Hösten verkar vara på intåg här. Vill ha varma och fina dagar nu i Augusti, men gärna i September också. Visst älskar jag hösten också, men inte riktigt än tack. Vad händer annars i mitt liv? Ja jag har jobbat min andra dag på nya jobbet och nu börjar man ju kunna några namn i alla fall :) Det är dock massor kvar av att lära och man känner sig lite vilsen i början. Fast jag har världens bästa jobb bara så ni vet! Älskar alla härliga kommentarer som poppar ut liksom många underbara skratt. Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...