onsdag 24 augusti 2011

Dags för den lilla svarta...


Det är verkligen grejen för en velig person som mig!
Om inte annat är det en perfekt gå-bort present.

Mina frågor ikväll...

1. Kommer jag klara av höstterminen i skolan?
Den lilla svarta svarar: Njut av upplevelsen!

2. Kommer jag att åka dit jag vill åka med min "flygande" matta?Den lilla svarta svarar: Var alldeles säker på det!

3. Kommer jag vinna en större summa pengar i år?
Den lilla svarta svarar: Betvivla det inte!

4. Kommer jag att ha roligt på lördag?
Den lilla svarta svarar: Det kommer att förbli oförutsägbart!

5. Kommer jag att klara av att gå ned 10 kg innan nyår?
Den lilla svarta svarar: Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...