torsdag 7 januari 2016

Pussel


När jag var i Gekås sist så köpte jag faktiskt ett pussel a 1000 bitar. Måste säga att det är faktiskt riktigt roligt. Det är ett antal x år sedan jag pusslade, men det är avkopplande faktiskt. 

Dock närmar det sig slutet så jag får nog helt enkelt beställa hem ett till. Det är ju perfekt pusselväder nu när det är kallt ute. Med lite bra musik i bakgrunden så går det ännu bättre med pusslandet.

I övrigt så slappar vi järnet de sista lediga dagarna nu. På måndag drar verkligheten igång igen. Hoppas bara min Skrutt är färdig tills dess som är iväg och byter kamrem så Skrutten får vara med ett tag till...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...