torsdag 11 juni 2015

Phuuu....Bland myggor och älgar!


Idag blev det 5,6 km. Jagad av myggen så går det bannemej fortare och fortare. De är hungriga de där som lurar i skogen. Och jag lyckades nog skrämma halvt ihjäl en älg när jag kom springades i skog och mark. Den sprang i alla fall fort bort i motsatt riktning. Det är så skönt att se att tider blir bättre och bättre. Det kunde ingen tro att den arga på berget skulle börja springa! Fast idag gjorde det lite ont för jag sträckte till något i nacken ned mot ryggen igår så det kändes lite idag när jag sprang. Nu kan jag avrunda kvällen ute på trädäcket och dra igen fönster och dörrar där och håna de små krypen (Läs knott och mygg). Är sjukt sugen på att dra ihop en vinkväll imorgon, men jag måste nog besöka glasbanken isåfall...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...