söndag 13 maj 2012

Solen strålar!

Jag känner på mig att vädret blir perfekt för montering av växthus idag. Smörgåstårtan garnerade jag sent igårkväll så nu har den antagligen gottat till sig över natten. Det känns inte riktigt verkligt att växthuset snart kommer vara på plats, men alla vet ju hur mycket pyssel och bitar det är som skall ihop. Det är t.o.m värre än Ikeas alla byggsatser till möbler, men det är bara att slå varandras kloka huvuden ihop.


 Dessutom ska jag ladda energi för att arbeta imorgon. Är inte helt pigg än, men den bästa morgonen idag under en veckas tid. Har dock rethosta som väcker mig till och från under nätterna nu. Hoppas den emigrerar snart.  Har faktiskt saknat jobbet en hel del när jag legat i soffan och känt mig rastlös, men inte haft någon ork alls. Är dock lite nervös imorgon ska jag även ha ett medarbetarsamtal med min chef. Gah...Känns pirrigt!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...