måndag 4 januari 2021

2021 here I come!

 


2021 är här. 2020 blev året med många nya kanske inte så trevliga upplevelser, men 2021 tänkte jag skulle ge många nya trevliga upplevelser istället!  

  • Ett mål jag har är att läsa mer än 50 böcker i år. Det är avkoppling för mig att läsa. 

  • Ett annat mål jag har är att bli starkare. Har redan påbörjat det med att gå med i en FB-grupp som ger mig ett träningspass a 7 minuter under 21 dagar. Och nog känns det i kroppen under dessa pass att man har stelnat till i lederna...

  • Jag ska rida desto mer under 2021 än jag gjorde 2020!

  • Det viktigaste målet av dem alla är att njuta av livet! Umgås med nära och kära. Att ta tillvara på de där stunderna som är så enkla att få till.
  • Jag ska bannemej till Gekås i år! 
Har du några mål? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...