torsdag 16 april 2015

Fullt fart!


Full fart i mitt liv känns det som! Idag fann jag t.ex. en liten stalltomte ute i höladan. Satt där och fnissade för sig själv. Försökte få stalltomten att mocka, men det var mitt jobb sa stalltomten till mig. De är lite svårflirtade de där stalltomtarna tror jag bestämt.

Imorgon måste jag ringa tandläkaren för Maja hade slagit sig på förskolan idag och jag insåg ikväll att det har blivit ett "jack" i en tand så det är väl bäst att rådfråga. Tack och lov är det ju mjölktänder och inga permanenta tänder i alla fall.

Nu är det dags för mig att krama kudden för imorgon 04:00 tjuter klockan och jag ska kliva upp...Zzzz Zzzz //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...