söndag 26 april 2015

En liten skillnad!



Den eviga jakten på kilona. Men jag ser en liten skillnad nu på tre månader i alla fall. Tog ju värsta underklädesbilderna då och nu också, men riktigt så modig är jag inte att visar mig halvnäck här fast där syns det tydligare. Rumpan och magen har minskat i alla fall. Man får vara glad för det lilla och än är det några kilogram kvar att jaga innan beach 2015. 

Sen är inte vikten det viktiga utan hälsan att faktiskt må bra också. Det är inte bara att arbeta med att äta kalorier utan även tänket också! Tankar som att jämföra sig med andra för trots allt är vi olika och har olika förutsättningar. Tävlingsmänniska är jag och lär så förbli. Det är nog tur jag inte kom med i Farmen förra året för då hade nog människor i min omgivning blivit rädda när det kommer till det där med att Tess tävlar. Jag måste tänka på mig själv först och främst och av vad jag mår bra av.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...