tisdag 20 augusti 2013

Trött än en jag vet inte vad!

Det tar på krafterna att arbeta. Idag har det varit fullt ös även efter arbetet. Har varit iväg på en grej, men nu känns det faktiskt lätt att ta ett beslut och jag behöver inte stå vid ett vägskäl och vela i alla fall. Skönt! Men jag får nog söka vidare helt enkelt för man vet ju inte vad som väntar runt hörnet trots allt, men just nu känns det lätt att välja denna gång i alla fall.

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och parkera mig i soffan för att se "Svenska Hollywoodfruarna". Mest för att skratta åt hur patetiskt en del av det är och inse vilka skillnader det finns på våra vardagar. En del har liksom svårt att välja en väska som antingen kostar 30 000 kronor eller 25 000 kronor en annan har liksom svårt att välja om man ska lyxa till det med H&M eller MQ.



Over and Out//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...