söndag 25 augusti 2013

Prosit!



Atjooo...Så låter det minsann på berget. Förkyld som bara den blev jag i veckan som varit och Maja också. Är inte förvånad när jag började känna av halsen. Bacillusker från förskolan är giftiga när man varit ifrån ett tag.

Så här är det näsdukar och nässpray som gäller för att hålla oss någorlunda på banan som sagt. Det har inte blivit för mycket gjort om kvällarna och helgen har fått vara lugn.

En loppisrunda blev det igår och några fynd blev det i form av barnböcker, leksaker och pockets till mig själv. Alltid kul att komma iväg en sväng och se om man gör några fynd. 

Nu längtar jag dock till nästa helg för då är det auktion i byn. Längtar!!! Dessutom är det sista auktionen för alltid. Så då måste man ju klart besöka den. Får se om man kan hitta någon annan auktion i närheten framåt. Åker ibland till Eksjö, men jag är inte stormförtjust iden riktigt!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...