torsdag 8 augusti 2013

Shoppat och en massa annat...



Jag blev smått förälskad när jag sprang på dessa tre tavlor. Givetvis fick de följa med mig hem, men nu ska jag bara hitta en bra plats att hänga dem på också. 

Vi var ju i Ullared i tisdags och jag lovar man behövde inte känna sig ensam på parkeringen i alla fall. Fanns typ inga parkeringsplatser!!! Då ställer man ju sig frågan "Hur trångt är det då inne i varuhuset?". Tro´t eller ej, men det var faktiskt inte så farligt där inne trots allt. Och det blev en del shoppat också.

Nu får shoppingsbatterierna laddas till på lördag för då ska vi iväg på en stor loppis som man aldrig blir besviken på. Det är ordning och reda där liksom billigt och bra. Det enda kan man störa sig på är människor som i princip springer ned en eller nästan tacklar en...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...