torsdag 13 januari 2011

Torsdag...

Ännu en dag som snart passerat. Jag har bakat idag och det blev en sockerkaka samt en sorts chokladkaka med kokosglasyr (inte alls några kärleksmums utan en annan sorts chokladkaka). Det doftar i alla fall ljuvligt här inne i huset nu, men jag tänker inte frestas att smaka det är då säkert. Sedan har jag ägnat tid åt att packa ned kläder för ikväll är premiär för min del att sova i lägenheten. *Hjälp* Kommer garanterat ligga och vrida på mig hela natten och inte få en blund.


Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Åhhh gud va underbart det låter *de rinner i mina mungipor* Drömmer om allt som har med socker och kolhydrater att göra;-)
    Kram på dej

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...