fredag 21 januari 2011

God morgon!

Yrvaken stod jag i hallen och skulle bege mig ut till stallet. Inser på väg ned till stallet att hästarna redan står ute i hagen och mumsar på höet. Väl nere i stallet så inser jag även att det är mockat och klart. Vilken underbar fredag kände jag då :) Tack du snälla stalltomte! Dock fick jag göra min trevliga syssla att utfodra en skock med hungriga rådjur som väntade på sitt viltfoder. Det är lite maffig känsla att ha 7 rådjur som går runt om en när man kommer med sin lilla hink med mat.

Vad står på planeringen idag då? Ja tanken är jag ska byta gardiner i köket, baka friskusbullar, läsa kurslitteratur och så ska väl en rejäl promenad avverkas. Kan meddela att jag kände imorse när jag klev ur sängen att jag hade umgåtts med pilatesbollen samt kört ett zumbapass igår särskilt kändes det i benen ;)

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...