måndag 10 januari 2011

Go´kväll...

Go´kväll...

Ikväll har jag spenderat tiden med att titta på ett av mina favoritprogram "Halv åtta hos mig". Det är så roligt att se hur vanliga människor har det i hemmet samt få inspiration kring mat. Naturligtvis bidrar Helge Skog med massor med sina kommentarer. Sen gjorde jag misstaget att se "Konferensresan" och insåg att världen består minst av 60 000 människor som tror att människan är skapad av vetenskapsmän från yttre rymden. Oh my god!?! Naturligtvis så tycker produktionsbolag det blir jättebra tv när människor ställer upp i denna typ av program. Nä det blir inga mer avsnitt för min del av det programmet...

Kram//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...