måndag 31 december 2018

Förväntningar...


Det är ju något särskilt med sista dagen innan det nya året börjar. Det känns lite som en oskriven bok påbörjas med många nya kapitel.  Precis som vanligt kommer jag säkert skriva 2018 ett tag till istället för 2019. Det brukar aldrig slå fel! 


Så vad har jag för förväntningar inför 2019? 

Önskemål är att jag och mina nära liksom kära få vara friska och må bra, liksom jag önskar att vi slipper den torka som huserade under 2018 och att vi slipper bränder som blev en påföljd av detta torra vädret.

Ja, jag tycker det vore trevligt om våra kära politiker kunde sluta vara löjliga och ta sig kragen och bilda en regering. 

Jag vill inte ge några nyårslöften, men jag hoppas ändå på att jag lyckas komma ned till den där målvikten som jag önskar, men det är för min egna skull och ingen annans.

Dessutom hoppas jag på en härlig vårtermin med mina härliga kollegor och barn. Vårt "dreamteam" får ännu en kollega nu i januari <3

Den där raggarbilen får ju gärna bli en verklighet under 2019. Ja jag vet det är bara att köpa, men det ska vara rätt bil också :) 

Och naturligtvis hoppas jag på många roliga äventyr och härliga möten. Vill lära känna mer roliga människor!


Gott Nytt År//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...