tisdag 1 januari 2019

Bokåret 2018



Vad kan jag säga om året 2018 kring just böcker?

Jo, jag läste 34 böcker totalt.Det var en klar förbättring än 2017, då jag endast läste 23 böcker. Så jag klarade mitt mål att läsa fler böcker vilket känns skönt för att läsa får mig verkligen att koppla av. Den bästa läsupplevelsen var Frida Skybäcks "Bokhandeln på Riversidedrive".  Mer såna böcker i det stuket önskar jag helt klart. I övrigt har jag bekantat mig med några nya författare jag inte läst något av tidigare såsom Louise Walters, Gaile Parkin,  och Lucinda Riley mfl.

Vad har jag för mål för 2019?
Att fortsätta varva ned vardagslivet med att läsa en bra bok. Inte vara rädd för att läsa böcker av för mig okända författare. Och att definitivt inte minska antalet böcker att läsa.

God fortsättning på det nya året//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...