lördag 15 april 2017

Secret Easter Bunny

Woho! Jag har fått påskägg av Secret Easter Bunny 2017! Eller rättare sagt det fick jag för ett tag sedan, men öppna påskägget fick man inte göra förrän idag på påskafton. Detta är en av de traditioner jag fullkomligt älskar!  Ett av världens bästa forum med världens härligaste medlemmar har som tradition vid jul och påsk att byta julklapp/påskägg. Det är som man liksom blir barn på nytt :)

Och i årets påskägg var det sjukt fina trädgårdshandskar (med polkadots) I like them a lot! Salt lakrits, nagellack i underbara våriga färger och fröer. Jag som älskar att så och fixa. En riktig fullträff av min Secret Easter Bunny med andra ord.



Tack så mycket//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...