onsdag 5 april 2017

Längtar efter äventyr!

Idag tror jag nästan att den där vinden blåste på berget idag. Vinden som Joanne Harris skriver om i sina böcker Chocolat, att man helt enkelt behöver något nytt i sitt liv. I mitt fall handlar det behov av äventyr som t.ex. när jag besökte varghägnet. Det är snart fem år sedan...


Eller så kanske jag behöver ut och röja på en partybåt med Elza, turligt nog har vi "En Kväll I Juni" inplanerat i alla fall :) Det ser jag fram emot. Stugan är bokad och klar sedan en hel evighet sedan. I år satsar vi nog på lite skumpa också, shopping och dansband. Sicken kombo! 



Eller så behöver jag bara få lite luftombyte ett tag. Tror vägen kommer
vara lite krokig framåt, men vad gör det om hundra år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...