måndag 3 oktober 2016

Vill ha!


Åh det är livsfarligt att surfa in på Bokus. Det liksom bara skriker i mig
när jag ser böcker. Vill ha...vill ha...vill ha! Men nu är det faktiskt så

att jag har köpt redan så det räcker för ett bra tag framåt. Men jag hoppas att tomten kanske kommer med någon av dessa i alla fall :)

Jojo Moyes senaste är ett måste. Är ett stort fan av hennes böcker. Och om Arthur hörde jag på bokmässan så den fångade mig. Liksom Mons Kallentofts böcker går ju liksom inte låta bli. 


Många hyllar Bruce Springsteen, så den vill jag klart läsa liksom Sanna Brådings
bok. Såg henne tala om den på bokmässan. Hon är verkligen fisken som simmar mot strömmen. Vilken färgklick! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...