fredag 28 oktober 2016

Äntligen!

Fredag igen. Veckorna går verkligen fort nu. Mycket tankar efter denna dag. Vet faktiskt inte vad jag vill riktigt. Eller jo jag vet att jag vill ha ett glas vin ;) I övrigt är det mycket ovisst. Jag vill bara få va mig själv! Vara en sprallig och glad Tess som mer än bjuder på sig själv. Det känns som jag har tappat en bit av mig själv. Mina älskade promenader laddar inte batterierna längre. Det känns som jag blivit ett monster och att det aldrig kommer bli som förr. Jag vill känna glädjen igen! Men det har varit väldigt mycket nu med sjukdomar, dödsfall och ett intensivt arbete...

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...