lördag 29 oktober 2016

Jakten har börjat...


I dag har vi fått lite barnledigt eller rättare sagt Maja har fått kvalitetstid med mormor och morfar. Så efter vi besökt loppis i Vaggeryd blev det Jönköping för mig och Lars. Det skulle ordnas kläder inför begravning osv, och jag passade faktiskt på att fortsätta jakten på julklappar. 

Fann faktiskt ett par stycken idag. Det känns som ett bra utgångsläge i år med julklappshandlandet. Jag ligger i fas om man säger så. Inte behövde man trängas heller nere i Jönköpings city för där trivs jag mycket bättre än på A6 Center. Lunch intogs på Rosegard. Nom nom vad mätt och go man blev efter ett besök där. Härligt att återfått smaken igen. Maten blir liksom godare att äta då!

Så nu har jag slagit in ett helt gäng med julklappar här hemma. Det känns skönt i själen. //Tess 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...