måndag 10 augusti 2015

Tillbaks till verkligheten...

Idag var det dags att återvända till verkligheten dvs. arbetet efter en lång semester. Det värsta är att jag hade lätt kunnat ha lika lång ledighet till. Jag älskar att inte ha några tider att passa. Jag är väldigt punktlig av mig, men när det är semester så kan jag koppla av och mår så mycket bättre i knoppen.

Och jag är helt färdig ikväll. Känns som jag har sprungit ett helt maraton. Var och fikade med med några kollegor och kände bara hur tröttheten attackerade mig sen på hemvägen.

Nu blir det sängen för snart är det dags för arbetsdag nummer två... //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...