söndag 16 augusti 2015

Ett av mina intressen...

Idag var det Superloppis i Värnamo - folkets park. Perfekt loppisväder och mängder med försäljare. Att gå på loppis och auktion är ett intresse jag har haft sen barnsben. Fast loppis fanns knappt förr utan det är senare företeelse, kan det kommit i början av 2000-talet kanske? 

I alla fall så älskar jag att hitta små fynd och ännu gladare blir Maja för till henne är det inga problem att hitta saker och ting. En supersöt vindjacka med prickar till henne kunde jag inte motstå och en röd liten cykel för 100 kr inhandlade hennes mormor.

Det blev även en drös med dvdfilmer, bok, pussel, doktorsväska. Dessutom ett memory och ett gäng bilar som får följa med till mitt arbete. Och ja jag fann faktiskt något till mig själv också dvs. tre snygga hårblommor a la Tess :)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...