måndag 17 augusti 2015

Då é man 34!


Då har man blivit 34 år gammal eller ung kanske man ska säga. Det är många år sedan bilden ovan togs på mig. Tror nästan det är katten Rulle som ligger i mitt knä där. Min födelsedag har inte inneburit så mycket firande utan vi tjuvkalasade i lördags med god mat och så fick jag presenter. Denna dag har spenderats på arbetet med att ha kompetensutvecklingsdag. Jag har en sådan där härliga vecka med långa dagar och min lediga dag är så inbokad den kan bli. Fullt ös med andra ord! 

Dessutom är det många tankar som far runt i mitt huvud. Jag skulle nämligen vilja göra något helt annat, kanske byta arbete, byta bransch, ta en paus...Det känns som det är dags nu faktiskt. Dags att byta luft under mina vingar! Jag har så många härliga idéer, men många idéer kräver ett visst kapital och då måste man arbeta ett tag...Mmm men det tåls att tänka på

Nu ska jag slänga mig i soffan och jag firade födelsedagen med en vulkanpizza och den lade sig som bomull i magen. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...