lördag 10 januari 2015

Och nu ska visst Egon komma!



Så fort det blir plusgrader så ska det börja blåsa. Ursäkta mig, men jag har gärna några minusgrader och ingen blåst istället. Så nu ska visst den där Egon komma ikväll på besök. Han låter inget vidare trevlig! Vi är redo för hans besök. Elverket och motorsåg är tankat och lösa föremål är inplockade. Det blir säkert både strömlöst och telefonlöst...

Så får man vänta en vecka om man har tur på att få tillbaks telefonen, men positivt nog brukar det gå fortare med strömmen i alla fall. Nu är det bara att vänta och se vad Herr Egon kommer ställa till med. Ikväll åker hörselpropparna i öronen och sen tänker jag sova många timmar och länge! 

//Tess

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man gå och lägger sig och verkligen höra hur omvärlden stängs ute. Sover själv jämt med öronproppar då jag har svårt att somna med störande ljud om kring mig och sover väldigt lätt. Vaknar av minsta lilla ljud om jag inte har propparna på mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns en lösning för allt :) Sömn behöver man!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...