fredag 30 januari 2015

Fredagskväll



Ja, jag känner mig mer sliten än vanligt faktiskt. Det har gått åt massor av energi denna vecka. Jag hoppas att helgen kan få mig att koppla av för jag är lite som en speedad duracellkanin som har svårt att stå till. 

Har haft jättesvårt att somna om kvällarna så sambon önskar nog att jag hade en avstängningsknapp ibland så man bara kunde trycka "Off" och så vips skulle jag vara tyst.

Kan inte sätta fingret riktigt på vad det är som gör detta. Jag funderar på att börja med Yoga eller något. Kanske kan det hjälpa? Eller vad har ni för knep när ni ska sova? Från och med ikväll ska mobilen läggas i rummet utanför sovrummet så jag inte kan börja pilla på den mitt i natten. Ja jag har en del dumma ovanor...som jag återupptagit igen efter varit utan väldigt länge. 

När jag knackade på den sk berömda väggen så fick jag order om att typ bara sova i sovrummet och möjligtvis sexa till det, men absolut inte läsa böcker, titta på tv med mera. Om man var hängig så fick man absolut inte ligga i sängen och tycka synd om sig utan nä då var det bättre att ligga i soffan och tycka synd om sig. Det är kanske dags att börja tänka i de banorna igen.

Jag ska även börja rensa bland energibanditer i omgivningen och jag kommer sätta igång med det projektet på måndag. Och vet ni vad nu ska jag gå och lägga mig. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...