onsdag 29 juni 2011

Idag har jag parkerat mig i solstolen. Legat och bara njutit av livet i stort sett till och från under dagen. Enda tråkiga är att min förkylning blivit värre inte nog med en rivig host så har jag verkligen blivit värsta snoriga tjejen. Hur mysigt är det på en skala 1-10? Kört med diverse huskurer och ikväll motar jag nog bort den med en jägermeister eller två. Vila har jag ju gjort halva dagen i solen och jag lovar det är ingen risk att man fryser i solen. Så galet skönt ute och jag stormtrivs verkligen i detta väder. En sjö eller pool intill hade dock gjort det ännu bättre, men man kan väl inte få allt man önskar heller. Men någon dag i mitt liv ska jag ha en sjö eller pool intill husknuten. Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Bläää för förkylning:-( Har oxå haft en som suttit i i äver 3 veckor:-(
    Krya på dej!
    Kram K

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...