måndag 20 juni 2011

God morgon!

Wow...Det regnar inte utan till och med solen tittar fram lite grann. På dagens planering kommer ett ont måste i form av att besöka tandhygienisten. Nu ska ni inte tro att jag avskyr min tandhygienist för det är en alldeles underbar människa, men det är just själva grejen - det låter ju som om tänderna ska fara ut ibland.
Ska ju tilläggas att för många år sedan gjorde jag allt för att slippa ens besöka tandläkare och allt vad det innebär för jag hade en enorm tandläkarskräck.  Sen en annan nackdel med denna typ av besök är ju att det kostar en del...//Tess

1 kommentar:

  1. Jag känner likadant kring såna där besök Kram

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...