tisdag 27 augusti 2013

All I need is - sömn!

Jag känner mig nästan speedad. De senaste tre nätterna har inneburit minimalt med sömn. Inatt höll jag på bli tokig, vaknade två gånger och det tog nästan en och halv timme varje gång att somna om. Känn ingen press Tess, eftersom jag skulle kliva 05:20. 

Vet inte hur många jag räknade inatt att jag si eller så länge kvar att sova om jag somnade fort. Värsta matematiken mitt i natten! Jag kunde verkligen inte koppla av. Började fundera på hörlurar och lugna ballader eller något åt det hållet.

Så i morse kände jag mig mer död än levande! Turligt nog hade jag en jättelång dag på arbetet och imorgon är det min lediga dag. Det är så skönt med en ledig dag mitt i veckan. Så nu blir det soffhäng och spana på Hollywoods-fruarna och ta fram skämskudden lite innan det blir dags för John Blund.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...