torsdag 24 september 2020

Bokmässa 2020

Det blev ju inte som det var tänkt med årets bokmässa, men för min del hade jag antagligen inte orkat eller vågat åka eftersom jag ska vara försiktig efter cellgiftsbehandling.  Och så kom Covid-19 och allt ställdes in. Så årets bokmässa blev helt enkelt "Coronasäker" och genomförs digitalt. Bra för mig!

Så idag har jag sett på en del sändningar från Bokmässan. En hel del kring skolans värld. Nu när jag har tid så funkar det fint. Med hoppet så har jag också även sett till att boka hotell till nästa års bokmässa. Då hoppas vi att covid-19 har lugnat ned sig. //Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...